Bendravimo studija ir teatro studija. BALANDIS

Įgyvendinant patyriminio ugdymo modelio „Penkios studijos“ integraciją į ugdymo procesą, darželio ugdytiniai atliko veiklas, kurios padėjo plėtoti socialinius emocinius įgūdžius (Bendravimo studija) bei ugdyti teatrinę raišką ( Teatro studija).

,,Boružiukų“ grupės vaikai vaidino pasaką ,,Pirštinė“, mokėsi būti kantriais žiūrovais ir nuoširdžiais aktoriais. Vaikai stengėsi patys įsijausti į personažų emocijas, padėjo draugams persikūnyti pasufleruodami emocijas tam tikrose situacijose, pvz: ,,pelytė apsidžiaugė“, ,,kiškis nustebo“, ,,vilkas supyko“.

,,Kiškučiai“ pasirinko vaidinti pasaką ,,Trys paršiukai“. Pasigamino kaukes ,,paršiukų nosytes“, kūrė iliustracijas knygelei apie paršiukus, smagiai dalinosi vaidmenis. Vaikams puikiai pavyko perteikti personažų nuotaikas, išreikšti ir įvardinti emocijas.

,,Pagrandukai“ inscenizavo pasaką ,,Trys paršiukai“ bei skaitydami pasaką „Vištytė ir gaidelis“, aptarė jau pažįstamus jausmus – linksmas, piktas, liūdnas, išsigandęs, aiškinosi,  kaip jautėsi pasakos personažai. Veidrodžio pagalba vaikai bandė pavaizduoti išgyvenamus jausmus, emocijas.

 ,,Aitvariukai“  vaidino pasaką apie dantukus, kuriuos užpuolė mikrobas, o dantų šepetėlis visus išgelbėjo.

„Svirpliukų“ grupės ugdytiniai improvizavo veiksmais kartu sekdami pasaką apie Pagranduką.

© 2021 Šiaulių l-d „Kregždutė“
Versija neįgaliesiems